Októberi képzés

2014.10.23 19:26
Az óktóberi tanfolyam óriási volt. :) Megtanultam az első nap nyergelni, kantározni, és futószáraztatni. A lovász mindegyikünket megnézett, hogy ülünk a lovon, mindenkiben talált kivetnivalót, csak bennem nem, ezért feldobta kicsit a napomat. (na meg az egómat is :P ) Esélyt lát rá, hogy szőrén felugorjak a lóra. Gyakorolni fogom. A saját lovászom is biztos örülni fog, hogy dícsértek engem. Este x-faktort néztünk a csajokkal, remek volt a hangulat, amíg fel nem hívott a barátom, elmondta, hogy ő szereti az egyik énekest, és ezért nem figyelt oda rám, amikor hozzá beszéltem, persze nagyon rosszul esett. A vasárnapi napon is lovagoltunk, de úgy hogy társunk csinált velünk feladatokat, amiket nekünk kellett lóháton, szőrén ülve, becsukott szemmel megtenni. Igazán hatásos, szerintem olyan ember nem volt, aki ne sírt volna a nap folyamán. Egyébként odafelé vonatoztam egyedül először, és tök jó volt :D